
Branding en zichtbaarheid
Vertel het verhaal van jouw organisatie aan een groot en breed publiek
IDFA is een sterk en geëngageerd merk met een grote, internationale zichtbaarheid. Middels een partnerschap met IDFA kunnen organisaties enerzijds hun positie (internationaal) versterken en anderzijds een groot nieuw publiek kennis laten maken met hun merk. Onze partners worden, afhankelijk van de grootte van hun zichtbaarheidspakket, meegenomen in onze communicatie. Daarnaast kan middels vermelding van logo en merknaam in IDFA commercials, nieuwsbrieven en programmamagazines, een groot en nieuw publiek worden bereikt voor CARE Nederland
Met mediapartners als De Volkskrant, NPO, de Groene Amsterdammer, VPRO, WeTransfer en OneWorld ontvangt IDFA jaarlijks veel aandacht en content in de aanloop van het festival en gedurende het jaar. Ook internationaal kan IDFA jaarlijks rekenen op veel media-aandacht, bijvoorbeeld in The Hollywood Reporter en in Variety.
Advertenties
- Advertentie mogelijkheid in programma magazine (print-oplage 20.000 via IDFA en digitale distributie 2.7 miljoen maandelijkse lezers via de Volkskrant)
- Banner op de website (1.786.000 bezoeken)
- Overig drukwerk dat als publiciteit verschijnt voorafgaand aan het festival
Dia/Commercial
- Dia slide voorafgaand aan openingceremonie (1.300+ genodigden) en awards ceremonie
- Dia slide voorafgaand aan reguliere voorstellingen tijdens het festival (1200+ voorstellingen)
- Commercial voorafgaand aan reguliere voorstellingen tijdens het festival (1200+ voorstellingen)
Logo vermelding
- Website footer en partner pagina (1.786.000 bezoeken)
- IDFA magazines (programma, VPRO Gids (125.000), catalogus (20.000)
- Zichtbaarheid op mupi en posters voorafgaand aan- en tijdens het festival
- Festivalleader tijdens het festival