
CARE Nederland & IDFA
Samenwerking CARE Nederland & IDFA
Care Nederland en IDFA zetten zich samen in voor maatschappelijke thema’s met documentaire als middel die reflecteert op de belangrijkste vragen van deze tijd. Met de kracht van storytelling vergroten we samen bewustwording en inspireren we tot actie.
Met deze samenwerking onderstreept CARE Nederland niet alleen haar rol als belanghebbende van urgente kwesties, maar versterkt ze ook haar betrokkenheid bij maatschappelijke verandering. Samen vergroten we het bewustzijn over thema'a zoals mensenrechten, gendergelijkheid en klimaatrampen en zetten we een stap richting een gelijke toekomst.
Door te kiezen voor een partnerschap met IDFA, sluit CARE Nederland zich aan bij een creatieve, toegewijde organisatie die een breed en divers publiek samenbrengt. Artistieke kwaliteit, authenticiteit en betrokkenheid bij de gemeenschap zijn de kernwaarden die benadrukt en versterkt worden in een partnerschap met IDFA. Het partnerschap krijgt extra zichtbaarheid via redactionele artikelen, nieuwsbrieven en prominente branding, waaronder een commercial in de zalen tijdens het IDFA-festival en aanbod voor sponsoren en donateurs.
Partner optie 1
€25.000
Partner optie 2
€50.000
Hoofdpartner
€100.000
Branding en zichtbaarheid
- Advertenties in IDFA magazines 1/4 pagina
- IDFA Nieuwsbrief Algemeen, vermelding partnerschap
- Dia voor 25% van alle regulieren vertoningen van het festival
- Inloopslide tijdens het "Openingsevenement"
- Inloopslide tijdens het "Slotevenement"
- Logovermelding in partnercolofon website
Branding en zichtbaarheid
- Advertenties in IDFA magazines 1/4 pagina
- IDFA Nieuwsbrief Algemeen, vermelding partnerschap
- Dia voor 50% van alle reguliere vertoningen van het festival
- Een banner op de IDFA-website met een specifieke CARE Nederland campagne gedurende het gehele jaar (1.786.000 website bezoeken)
- Inloopslide tijdens het "Openingsevenement"
- Inloopslide tijdens het "Slotevenement"
- Logovermelding in partnercolofon website
Branding en zichtbaarheid
- Advertenties in IDFA magazines 1/2 pagina
- IDFA Nieuwsbrief Algemeen, vermelding partnerschap
- Commercial van 30 seconden voor 50% reguliere vertoningen van het festival of dia voor alle reguliere vertoningen van het festival
- Een banner op de IDFA-website met een specifieke CARE Nederland campagne gedurende het gehele jaar (1.786.000 website bezoeken)
- Inloopslide tijdens het "Openingsevenement"
- Inloopslide tijdens het "Slotevenement"
- Logovermelding in partnercolofon website als hoofdpartner
- Pagina op IDFA website
- Logo op mupi festivalposter (500) & (A0/A2) festivalposter (2.500)
- Logo in IDFA-commercial (tijdens festival, online screenings en in leader op YouTube)
- Logo op digitale reclameborden in Amsterdam (175)
Activatie
- 1 x exclusief evenement in het Documentaire Paviljoen in De Spiegel (70 pax), Het Podium (150 pax), De Salon (50 pax)
- 1 x publieke screening tijdens het festival als hosted by CARE Nederland
Activatie
- 1 x exclusief evenement in het Documentaire Paviljoen in De Spiegel (70 pax), Het Podium (150 pax), De Salon (50 pax) zoals Earth Day Special op 22 April
- 2 x publieke screening tijdens het festival als hosted by CARE Nederland
Activatie
- 2 x exclusief evenement in het Documentaire Paviljoen in De Spiegel (70 pax), Het Podium (150 pax), De Salon (50 pax) zoals Earth Day Special op 22 April
- 2 x publieke screening tijdens het festival als hosted by CARE Nederland
Tickets
- 4 x tickets voor feestelijke IDFA Opening in Carré
- 30 festival vouchers, te vergeven aan relaties of donateurs (voor reguliere vertoningen naar keuze)
- Kortingstarief op 200 festival tickets voor sponsoren/donateurs van CARE Nederland
Tickets
- 8 x tickets voor de feestelijke IDFA Opening in Carré
- 60 festival vouchers, te vergeven aan relaties of donateurs (voor reguliere vertoningen naar keuze)
- Kortingstarief op 500 festival tickets voor sponsoren/donateurs van CARE Nederland
Tickets
- 12 x tickets voor de feestelijke IDFA Opening in Carré
- 150 festival vouchers, te vergeven aan relaties of donateurs (voor reguliere vertoningen naar keuze)
- Kortingstarief op 1000 festival tickets voor sponsoren/donateurs van CARE Nederland
- Curated IDFA tip lijst speciaal voor sponsoren/donateurs